Dermatologia dla dorosłych

Jako dermatolog zajmuję się chorobami skóry, włosów i paznokci.
Przeprowadzam diagnostykę oraz wdrażam pełne leczenie. Jeśli masz chorobę przewlekłą, ale nie jesteś zadowolony z dotychczasowego leczenia, zapraszam na wizytę. Jeśli pojawiło Ci się na skórze coś co Cię niepokoi, nawet jeśli nie wydaje Ci się żeby to była choroba, warto mnie odwiedzić.
Serdecznie zapraszam pacjentów z chorobami przewlekłymi takimi jak atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, liszaj płaski, trądzik różowaty i młodzieńczy.

Oferuję badania profilaktyczne dermoskopowe w zakresie diagnostyki nowotworów skóry.

Podczas wizyty oprócz wywiadu, oglądam skórę pacjenta. Jeśli masz chorobę, która ‘pojawia się’ i ‘znika’ samoistnie, warto robić zdjęcia. Mogą być wykonane  telefonem komórkowym najlepiej w świetle dziennym i bez użycia lampy błyskowej.

Jeśli twój problem dotyczy włosów – należy nie myć głowy na 2 dni przed wizytą. Należy nie farbować włosów na tydzień przed wizytą.

Jeśli choroba dotyczy twarzy nie rób makijażu w dniu wizyty lub ewentualnie zmyj tuż przed wizytą.

Oferuję leczenie następujących chorób:

Trądziku

Trądziku różowatego

Łojotokowego zapalenia skóry

Łuszczycy

Łysienia i chorób skóry owłosionej głowy

Chorób paznokci

Jeżeli podejrzewasz u siebie grzybice paznokci, przed wizytą zrób badanie mykologiczne (dostępne w większości dużych laboratoriów)

Chorób alergicznych skóry

W tym atopowego zapalenia skóry, egzemy i pokrzywki

Łupieżu

Bielactwa

Grzybic

Infekcji

Bakteryjnych ( zapalenie mieszków włosowych, róża, czyraki) i wirusowych (opryszczka, półpasiec, brodawki, kłykciny

Zmian skórnych w ciąży

Współpracuję z ginekologami z Sierant Gabinety.

Chorób autoimmunologicznych

Pęcherzycy, twardziny

Owrzodzeń podudzi

Chorób błon śluzowych jamy ustnej i narządów płciowych