Oferta

Jako dermatolog zajmuję się chorobami skóry, włosów i paznokci.
Przeprowadzam diagnostykę oraz wdrażam pełne leczenie. Jeśli masz chorobę przewlekłą, ale nie jesteś zadowolony z dotychczasowego leczenia, zapraszam na wizytę. Jeśli pojawiło Ci się na skórze coś co Cię niepokoi, nawet jeśli nie wydaje Ci się żeby to była choroba, warto mnie odwiedzić.

Diagnozuję wrodzone choroby i defekty skóry. Udzielam porad w zakresie pielęgnacji niemowląt i małych dzieci. Niezależnie od wieku pacjenta warto zbadać znamiona skórne wrodzone jak również nabyte.

Dermatologia

Dermatologia dla dorosłych

Serdecznie zapraszam pacjentów z chorobami przewlekłymi takimi jak atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, liszaj płaski, trądzik różowaty i młodzieńczy.

Dermatologia dla dzieci

Najmłodszym mieszkańcom Bemowa mogę zaproponować leczenie chorób okresu niemowlęcego. Diagnozuję wrodzone choroby i defekty skóry.

Medycyna estetyczna

Wygładzanie zmarszczek

Efektem zabiegu jest czasowa likwidacja zmarszczek mimicznych jak również zapobieganie pogłębiania się zmarszczek.

Leczenie bruksizmu

Bruksizm to patologiczne tarcie zębami żuchwy o zęby szczęki, występujące przeważnie w nocy.

Kwas hialuronowy

Jest naturalnym składnikiem skóry odpowiedzialnym za utrzymanie jej spoistości, sprężystości oraz prawidłowego uwodnienia.

Mezoterapia igłowa

Metoda ta pozwala odmłodzić skórę, nadać jej blask, poprawić sprężystość oraz zlikwidować drobne niedoskonałości jak małe zmarszczki czy przebarwienia.

Kriochirurgiczne/ elektrochirurgiczne usuwanie zmian skórnych

Kriochirurgia jest metodą leczenia chirurgicznego polegającą na miejscowym, kontrolowanym niszczeniu chorej tkanki przez jej zamrażanie w niskiej temperaturze.

Diagnostyka i leczenie łysienia oraz wypadania włosów

Trichoskopia to nieinwazyjne, bezbolesne badanie owłosionej skóry głowy oraz włosów. Badanie wykonuje się przy użyciu dermatoskopu w połączeniu z aparatem cyfrowym, w celu archiwizacji zdjęć.